تحلیل تکنیکال بازار سرمایه

تحلیل تکنیکال بازار سرمایه

مشاوره و تحلیل تکنیکال بورس طلا سکه انس فارکس
تحلیل تکنیکال بازار سرمایه

تحلیل تکنیکال بازار سرمایه

مشاوره و تحلیل تکنیکال بورس طلا سکه انس فارکس

مردم از این «هدفمندی» چه خیری دیده‌اند؟

واقعا و الحق و الانصاف مردم از این هدفمندی چه خیری دیده‌اند؟ جز بدبختی، گرانی، تورم، رکود و یک اقتصاد نیمه ورشکسته با کوهی از فسادهای رنگارنگ و رکوردشکن و رانت؟  ادامه مطلب ...

ادعای یک موسسه‌ بین‌المللی: بدون توافق اتمی، اقتصاد ایران ورشکسته کامل می‌شود

گروه اقتصادی: موسسه‌ی سرمایه‌گذاری بین‌المللی (IIF) در گزارش مفصلی که درباره‌ی آینده‌ی اقتصاد ایران منتشر کرد، ادعا نموده که اگر توافق اتمی سر نگیرد، اقتصاد ایران ظرف ۲ سال آینده به ورطه‌ی ورشکستگی کامل خواهد افتاد.
 
ادامه مطلب ...

سهم هر ایرانی از درآمد فروش نفت چقدر است؟


به گزارش «اقتصادنیوز» بر اساس آخرین آمارها و اطلاعات غیررسمی، ایران به‌طور متوسط روزانه حدود یک‌میلیون و 300 تا یک‌میلیون و 400 هزار بشکه نفت و میعانات گازی صادر می‌کند. البته بخش عمده‌ای از درآمد صادراتی نفت ایران به دلیل تحریم‌ها در حساب‌های خارجی بانک مرکزی و شرکت ملی نفت، بلوکه می‌شود؛ با این حال، چنانچه قیمت صادراتی نفت و میعانات گازی ایران را 60 دلار در هر بشکه فرض کنیم، می‌توان چشم‌اندازی تقریبی از میزان درآمدهای نفتی دولت به دست آورد.

سهم هر ایرانی از درآمد فروش نفت چقدر است؟

 

ادامه مطلب ...

فدرال رزرو آمریکا برای افزایش نرخ بهره صبر خواهد کرد


به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی مارکت واچ، کمیته بازار آزاد فدرال رزرو آمریکا در پایان نشست دو روزه خود اعلام کرد که فدرال رزرو قصد دارد همچنان برای تصمیم گیری در خصوص اینکه چه زمانی سیاست های پولی را عادی کرده و نرخ بهره را افزایش دهد، صبر کند. 

ادامه مطلب ...

فروش ذخایر روسیه موجب افت شدید قیمت طلا خواهد شد

به گزارش سایت طلا به نقل از بلومبرگ، برخی کارشناسان اقتصادی و سرمایه گذاران بر این باورند که کاهش شدید ارزش روبل روسیه در برابر دلار موجب خواهد شد تا بانک مرکزی روسیه بخشی از ذخایر طلای خود را با هدف حمایت از ارزش روبل بفروشد و این مساله در نهایت موجب کاهش شدید قیمت طلا خواهد شد. 

ادامه مطلب ...

برنامه ی ساعت معاملاتی و تعطیلات کریسمس و سال نو میلادی


با سلام و احترام
برنامه ی ساعت کاری و تعطیلات کریسمس و سال نو میلادی  مطابق با جداول زیر می باشد: 

ادامه مطلب ...

آشنایی با وال استریت WALL ST


وال استریت (Wall Street) نام خیابانی در بخش جنوبی جزیره منهتن در ایالت نیویورک آمریکا است. در طول چند قرن اخیر این نام به نماد بازارهای مالی آمریکا و جهان تبدیل شده‌است.

خیابان وال استریت در جزیره منهتن در ایالت نیویورک بین منطقه برادوی (Broadway) و ایست ریور (East River)   قرار دارد. بازار بورس نیویورک بزرگترین بازار داد و ستد بورس و اوراق بهادار، در این خیابان واقع شده‌است.

همچنین بازار بورس نزدک، بازار بورس آمریکا یا AMEX و بازار بورس تجاری نیویورک (NYMEX) در وال استریت قرار دارند.



   ادامه مطلب ...

داستان تورم و سرمایه گذاران

در طول جنگ جهانی دوم شما یک قرص نان را به قیمت 15 سنت ، یک ماشین صفر کیلومتر را به قیمت هزار دلار و یک خانه متوسط را  به قیمت 5000 دلار خریداری  می کردید . اما امروزه قیمت یک قرص نان ، یک ماشین صفر کیلومتر و یک خانه متوسط همانی نیست که در آن زمان بو د و  قیمتها فرق کرده اند ، خیلی هم فرق کرده اند . در طول 60 سال گذشته ما شاهد تورمهای بسیاری بوده ایم . 


  ادامه مطلب ...

آشنایی با بازارهای بورس اوراق بهادار در آمریکا

 
همانطور که می دانید بازار های  بورس مالک سهام شرکتها نمی باشند بلکه بازارهای پیشرفته و با تکنولوژی بالایی هستند  که خریداران و فروشندگان همدیگر را در این بازار ملاقات می کنند . سهام شرکتها ی سهامی عام بورسی  در یکی از بورسهای موجود مثل بور س اوراق بهادار نیویورک    (NYSE)  و یا بورس اوراق بهادار آمریکا (  AMEX) معامله می شوند . اگر چه معاملات شما از طریق شرکتهای کارگزاری صورت می گیرد اما بهتر است در ارتباط با رابطه بین شرکتها ی پذیرفته شده در بورس با بورسها  ،الزامات بورس به شرکتها و سایر اقداماتی که بورسها برای حفاظت از حقوق سرمایه گذاران انجام می دهند آشنا باشید 

ادامه مطلب ...

سیگنال فارکسی 2

با سلام


با یک سیگنال دیگر در خدمت شما هستم .

بررسی های تکنیکال من حاکی از رشد یورو برابر دلار و ین برابر دلار است .


EUR/USD Symbol
  2014.12.16 Market Date & Time
BUYOrder
1.2494Position
1.2637Tp1
PENDINGTp2



این تنها تحلیل و نظر بنده است و شما خود مسئول هر تصمیمی هستید .

شاد و پیروز باشید .

ریزش بورس به سبب تداوم رکود اقتصادی است

 

دنیای اقتصاد درباره علل سقوط شاخص بورس نوشته است: این مساله که شاخص کل بورس تهران در شرایط فعلی افت قابل توجهی داشته و به زیر ۷۰ هزار واحد رسیده را اگر غیرطبیعی بدانیم خطا کرده‌ایم؛ مگر نه اینکه بارها گفته‌ایم و باور داریم که بورس میزان الحراره و دماسنج اقتصادی است؛ بنابراین نمی‌شود علائم بیماری در اقتصاد را ببینیم، ولی اصرار داشته باشیم که حال بورس خوب باشد و شاخص افت نکند. برای این افت دلایل زیادی را می‌توان فهرست کرد: 

ادامه مطلب ...

تفاوت های تحلیل بنیادی و تکنیکی


تحلیل بنیادی

تحلیل بنیادین یعنی اینکه ببینیم نیروهای اجتماعی، سیاسی و اقتصادی چگونه عرضه و تقاضا در بازار را تحت تاثیر قرار می دهند. به عبارت دیگر اینکه توجه خود را معطوف به اقتصادهای قوی و ضعیف نماییم. ایده ای که پشت این قضیه نهفته است این است که کشوری که از لحاظ اقتصادی قوی تر است پول قوی تری هم دارد. چرا که هر چه اقتصاد یک کشور قوی تر باشد، اعتماد سایر کشورها به پول آن کشور بیشتر است. 

ادامه مطلب ...

مختصری از بورس


بورس چیست و چرا بورس ؟

بخش مالی اقتصادی هر کشور تامین‌کننده منابع مالی و فعالیتهای حقیقی اقتصادی محسوب می‌شود که به دو بخش تقسیم می‌گردد  ادامه مطلب ...

اصطلاحات فارکسی

ارز پایه (Base Currency)

ارز پایه اولین ارز از هر جفت ارزی است و نشان دهنده ارزش ارز پایه در مقابل ارز دوم می باشد. برای مثال اگر نرخ تبادل USD/CHF برابر 1.0250 باشد، بنابراین یک دلار آمریکا برابر 1.0250 فرانک سویس است. در بازار ***** دلار آمریکا به طور طبیعی ارز پایه است، به این معنی که نرخ تبادل به عنوان واحدی از یک دلار آمریکا بیان می شود. استثناهای این قانون عبارتند از : پوند انگلیس، یورو، دلاراسترالیا و دلار نیوزیلند.  ادامه مطلب ...

تحلیل شاخص کل بورس

با سلام و احترام


در صورت ادامه نزول شاخص به پایین تر از سطح S4 سطح حمایت مهم بعدی را می توان در 63700 واحد مطابق چارت زیر ، در نظر گرفت .

این سطح حمایت نقش هدف و سطح حمایت میان مدت را بازی می کند .



این تنها تحلیل و نظر بنده است و شما خود مسئول هر تصمیمی هستید .
شاد و پیروز باشید .

تحلیل شاخص کل بورس

با سلام و احترام


مطابق آنچه از پیش تحلیل شده بود ،امروز شاخص کل به سطح حمایت S3 برخورد کرد .



در صورت ادامه ی ریزش و شکست این سطح ، هدف بعدی شاخص 68680 خواهد بود که در چارت زیر با S4 نمایش داده شده است .




این تنها تحلیل و نظر بنده است و شما خود مسئول هر تصمیمی هستید .

شاد و پیروز باشید .

تحلیل تکنیکال سهام شرکت کابل های مخابراتی شهید قندی

با سلام و احترام


در چارت زیر اهداف میان مدت و بلند مدت سهام بکام را مشاهده می کنید که هر دو با اختلاف جزئی ای در ناحیه 280 تومان اکتیو شده اند .

برای تایید آن نیاز به بررسی رفتار سهم در تایم روزانه است .



این تنها تحلیل و نظر بنده است و شما خود مسئول هر تصمیمی هستید .

شاد و پیروز باشید .

تحلیل تکنیکال سهام شرکت بترانس

با سلام و احترام


در زیر چارت شرکت ایران ترانسفو را مشاهده می کنید :


مطابق تایم روزانه ، یک سیگنال خرید با هدف 747 صادر گردیده است و مطابق تایم هفتگی که بیانگر رشد میان مدت این سهم است می توان هدف 845 را در برای این سهم مشاهده کرد . تمام خط های قبلی نمودار فعلا در حکم سطوح ساپورت روزانه و هفتگی می باشند .


نکته قابل به عرض اینکه : در تحلیل میان مدت ، برای حصول نتیجه گاه تا 6 ماه زمان نیاز می باشد  .





این تنها تحلیل و نظر بنده است و شما خود مسئول هر تصمیمی هستید .

شاد و پیروز باشید .

کدام کشور رتبه نخست اقتصاد جهان را دارد؟


 به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، بر اساس اعلام صندوق بین المللی پول، چین از نظر برابری قدرت خرید، در سال 2014 جایگاه اقتصاد نخست جهان را به خود اختصاص داده است.

بر اساس ارزیابی های که از دو اقتصاد آمریکا و چین صورت گرفته است آمریکا در سال 2014دیگر قدرت نخست اقتصادی جهان نیست. 

ادامه مطلب ...

تحلیل بازار مسکن تا پایان سال 94

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، دکتر علیرضا شکیبایی، درباره آخرین وضعیت مسکن در کشور گفت: بازار مسکن یک بازار خاص با ویژگی‌های خاص است که خود را از سایر بازارها متمایز کرده است. مسکن یک کالای غیرتجاری است، به همین علت بازار مسکن یک بازار تفکیک پذیر و منفک است.

  

ادامه مطلب ...