تحلیل تکنیکال بازار سرمایه

تحلیل تکنیکال بازار سرمایه

مشاوره و تحلیل تکنیکال بورس طلا سکه انس فارکس
تحلیل تکنیکال بازار سرمایه

تحلیل تکنیکال بازار سرمایه

مشاوره و تحلیل تکنیکال بورس طلا سکه انس فارکس

تحلیل تکنیکال سهام شرکت ذغال سنگ نگین طبس

با سلام و احترام


به پیشنهاد یکی از دوستان سهم کطبس را به زیر ذره بین می بریم ، سهم برای 29 هفته ی چارتی نزولی بوده و در این مدت  در مجموع با نزول بیش از 50 درصدی ( 266 تومانی) به رقم باورنکردنی 187 تومان رسیده است .

سهم طبق چارت زیر که در تایم فریم هفتگی تهیه شده است دو کف حمایتی S1 , S2 را شکسته و به تنزل ادامه داده تا جاییکه با عبور از سطح روانی خود که از قضا سطح هیستروکال  سهم نیز است ، هم اکنون در رقم بی سابقه 187 تومان هست .

خبر فاند شرکت در مجمع اخیر ( تصویب افزایش سرمایه و تعدیل پیش بینی درآمدی هر سهم ) به حدی نا امید کننده بوده که کطبس به منطقه ی BASE S&R بدون هیچ درنگی با گپی عظیم پاسخ داده است و نتیجه آن شد که می بینید .





حال کمی عقبتر می رویم و به شجره نامه آن باز هم در تایم فریم هفتگی نگاهی می اندازیم ، بله سهم در یک کانال نزولی و البته خوش قد و قامت می باشد . محل های برخورد کطبس با مرز کانال مشخص شده ، از بخت خوب ما سهم در لبه پایینی کانال در حال برخورد است . ( واکنش سهم در هر دو سناریو دیدینی خواهد بود ) .


سناریوی اول : سهم برای صعود نیاز به یک جرقه کوچک دارد تا موتور آن استارت بخورد و تیک آف خوبی کند . به نظر شخص بنده بعید است کطبس این کانال را در جهت نزول بشکند ، در نتیجه دنبال تریگر می رویم.


سناریوی دوم : شکست کانال و ادامه نزول تا زیر 100 تومان که فعلا کمی دور از ذهن می باشد .





این تنها تحلیل و نظر شخصی بنده است، شما خود مسئول هر تصمیمی هستید .

شاد و پیروز باشید .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد