تحلیل تکنیکال بازار سرمایه

تحلیل تکنیکال بازار سرمایه

مشاوره و تحلیل تکنیکال بورس طلا سکه انس فارکس
تحلیل تکنیکال بازار سرمایه

تحلیل تکنیکال بازار سرمایه

مشاوره و تحلیل تکنیکال بورس طلا سکه انس فارکس

انس جهانی در هفته ی جاری


نظرسنجی کیتکو نیوز از کارشناسان اقتصادی و خوانندگان نیز نشان می دهد که قیمت طلا در هفته در پیش رو با افزایش روبرو خواهد شد. اکثر تحلیلگران اقتصادی معتقدند که قیمت طلا در روزهای آینده نوسانات چندان شدیدی نخواهد داشت و انتشار آمارهای مربوط به اشتغال آمریکا می تواند قیمت طلا را دستخوش تغییراتی کند.

سین لاسک تحلیلگر ارشد موسسه والش تریدینگ تاکید کرد که قیمت طلا طی هفته آینده با نوسانات شدیدی روبرو نخواهد شد و به نظر من بین 1230 تا 1130 دلار در نوسان خواهد بود.

بارت ملک تحلیلگر موسسه تی دی اس نیز تاکید کرد که گرچه اخبار و آمارهای اقتصادی مهمی در روزهای آینده منتشر خواهد شد ولی این مساله رویکرد فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره در شش ماه دوم امسال را تغییر نخواهد داد.

وی افزود: فشار ناشی از افزایش ارزش دلار و افزایش احتمالی نرخ بهره آمریکا مانع بزرگی برای تقویت قیمت طلا خواهد بود. به نظر من فدرال رزرو آمریکا در نشست سپتامبر افزایش نرخ بهره بانکی را آغاز خواهد کرد.

طی هفته در پیش رو آمارهای مربوط به تولیدات صنعتی و درآمد شخصی در اقتصاد آمریکا منتشر خواهد شد. آمارهای مربوط به اشتغال ماه می نیز مهمترین تاثیر را بر روند نوسانات ارزش دلار و قیمت طلا خواهد داشت.

نشست بانک مرکزی اروپا در روز چهارشنبه آینده نیز می تواند تاثیر زیادی بر تحولات قیمت طلا داشته باشد. ادامه مذاکرات یونان و وام دهندگان بین المللی نیز تاحد زیادی بر ارزش یورو و قیمت طلا موثر خواهد بود.

بانک مرکزی اروپا اخیرا اعلام کرده است که قصد دارد برنامه خریداری اوراق قرضه را با شتاب بیشتری اجرا کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد