تحلیل تکنیکال بازار سرمایه

تحلیل تکنیکال بازار سرمایه

مشاوره و تحلیل تکنیکال بورس طلا سکه انس فارکس
تحلیل تکنیکال بازار سرمایه

تحلیل تکنیکال بازار سرمایه

مشاوره و تحلیل تکنیکال بورس طلا سکه انس فارکس

تشکر فراوان


با سلام و احترام


و با تشکر از تمامی خوانندگان و دنبال کنندگان این وبلاگ که در پیغامهای خود انرژی مثبت و لطف فراوانی به این حقیر ارزانی دارند ...

متاسفانه در چند روز گذشته به علت مشغله کاری و سفر برنامه ریزی نشده ( یهویی) نتوانستم پاسخ برخی از پیغامها را بدهم و نیز موقعیت هایی از بازار بخصوص در جفت ارزهای پوند و یورو در برابر ین  را به تصویر بکشم و خوشبختانه اینکه بازار همیشه هست  !!! و این یعنی با وجود از دست دادن دو پوزیشن ، موقعیت های بسیاری در روزهای آتی پیش روی ما است ، این ذات بازار است بنابراین جای هیچ نگرانی نیست .


همانطور که آمار آخرین سیگنالها و تحلیلهایم نشان می دهد ، تمرکز اصلی بنده در حال حاضر  بر روی بازار فارکس است هر چند نیم نگاهی بر بورس تهران  و ...  دارم .

  

استراتژی بنده در فارکس به لحاظ روانی در نگاه اول حتی شاید خنده دار و  متفاوت از سایرین باشد چرا که بنده معتقدم  "  همین که امروز یک پیپ ضرر نکرده ام به هدف ام رسیده ام ، حتی اگر این امر با معامله نگرفتن حاصل شده باشد " که این خود مدیریت سرمایه من را نیز متفاوت کرده است و دید من کسب سود توام با حفظ بقا در این بازار پرهیاهو است .شعار من سرلوحه ی تمام ترید ها و تحلیل های بنده است .


ایده ی بنده بر خلاف خیلی از دوستانی می باشد که برای خود اهدافی همچون کسب روزانه ایکس پیپ از بازار است ، من شاید در طول یک هفته هیچ معامله ای انجام ندهم و گاها در طول یک هفته چندین ترید داشته ام ، استراتژی ام باعث یک آرامش ضمنی در طول تحلیل ها و معاملات شده است چرا که دیگر لازم نیست حتما با گذشت 24 ساعت من ایکس پیپ کسب کنم . این هدف یک استرس به شما علاوه بر استرس های حاکم بر بازار اضافه خواهد کرد و به عقیده ی بنده مانع رشد و پیشرفت یک تریدر می شود .


بطور پیوسته و روزانه یک سری از جفت ارزها را تحلیل  و بهترین آنهارا با توجه به خیلی از پارامترها برای ترید بر روی حساب ریل خود انتخاب می کنم و در وبلاگ قرار می دهم ، که در تحلیل های آتی نقاط ورود و خروج را واضح تر بیان خواهم کرد .( متاسفانه هیچ نظمی ندارند هرگاه استراتژی ام فرمان دهد سیگنال را در وبلاگ قرار می دهم )


بزرگوراران به این نکته توجه داشته باشند که حقیقتا هدفم از ایجاد این وبلاگ تنها به دید یک دفترچه خاطرات برای شخص خودم است تا با ثبت آنها از شکست ها و پیروزی هایم درس بگیرم ... تحلیل ها و سیگنال های بنده خالی از خطا و اشکال نیست و هیچ پیشنهادی به خرید یا فروش و یا نگهداری نمی باشد .  توصیه من به همه ی عزیزان این است که ترید خود را بر اساس تحلیل های خود بگیرند .


با تشکر از شما

شاد و پیروز باشید .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد