تحلیل تکنیکال بازار سرمایه

تحلیل تکنیکال بازار سرمایه

مشاوره و تحلیل تکنیکال بورس طلا سکه انس فارکس
تحلیل تکنیکال بازار سرمایه

تحلیل تکنیکال بازار سرمایه

مشاوره و تحلیل تکنیکال بورس طلا سکه انس فارکس

دلار کانادا به کجا می رود ؟

مقاله ای در خصوص جفت ارز دلار آمریکا به دلار کانادا    

 

همانطور که در چارت مشاهده می کنید دلار کانادا هفته هاست که در حال ضعیف شدن است چرا که تاثیر پذیری  این ارز  از قیمت نفت و نیز انس طلا راه دیگری  برای دلار کانادا باقی نذاشته است .


 

چارت هفتگی USDCAD


  

بسیاری از تریدر ها  ارز کانادا را  ارز کالا  می دانند چرا که اقتصاد کانادا بشدت به کالاهایش وابسته است. هم اکنون پنجمین کشور تولید کننده طلا و چهارمین تولید کننده نفت است.تطابق بین دلار کانادا و قیمت اجناس حدود 60 درصد است.

قیمت استوار کالاها معمولا به تولید کنندگان داخلی سود می رساند و در آمد شان را از طریق صادرات افزایش می دهد. اما یک احتیاط لازم است و آن اینست که قیمتهای استوار کالاها تقاضای خارجی جاهای مثل ایالات متحده را که فیلتری برای تقاضای صادرات کاناداست را کاهش می دهد.

ایالات متحده 85 درصد صادرات کانادا را وارد می کند. بنابراین اقتصاد کانادا بشدت به تغییرات اقتصاد US بستگی دارد.تفاوتهای نرخ بهره بین نرخ نقدینه کانادا و بازده نرخ بهره کوتاه- مدت با دیگر کشورهای صنعتی به دقت توسط معامله گران حرفه ای دلار کانادا کنترل می شود.

بنابراین نرخ بهره ایالات متحده که بزودی فدرال رزرو قصد افزایش آنرا دارد به قطع بر این جفت ارز تاثیر خواهد گذاشت . و اما آنچه در تایم فریم روزانه می توان در این جفت ارز دید یک الگوی زیبای هارمونیک است که در حال شکل گیری پایانی است که شخصا مدت هاست انتظار واکنش به آن هستم .

هم زمانی این الگو با نشست آتی فدرال رزور در خصوص نرخ بهره دیدنی خواهد شد .


الگوی هارمونیک CRAB در تایم روزانه



این تنها تحلیل و نظر بنده است که خالی از خطا نیست و هرگز پیشنهاد برای خرید ، فروش و یا نگهداری سهم نمی باشد .

شما خود مسئول هر تصمیمی هستید .

سبز و تندرست بمانید .



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد